Vi tilbyder

Vores nøgleord er pålidelighed, god service og fleksibilitet. For os er det vigtigt, at have et godt samarbejde med hesteejeren omkring hesten.

Når en ny kunde oprettes, aftaler vi blandt andet intervalperiode, hvordan du vil kontaktes og hvornår på dagen det passer bedst, at hesten får smed. Derudover sætter vi os selvfølgelig grundigt ind i hestens historik – har den tidligere skader, specielle beslag eller andre ting, vi skal være opmærksomme på.

Ud fra disse aftaler passer vi hestens smedearbejde. Vi sætter ekstra god tid af til hver hest, således at arbejdet udføres i ro og mag. Det mener vi, giver det bedste resultat for både hest, hesteejer og smed.

Et par dage inden en ny aftale modtager du en opringning eller sms med dato og tid – tidspunktet kan selvfølgelig laves om, hvis det ikke passer. Vi gør meget ud af, at overholde vores aftaler og skulle det ske, at vi bliver forsinkede pga. trafik, en urolig hest eller andet, vil du selvfølgelig modtage en opringning eller sms.

Hvis du ønsker det, tilbyder vi også en opringning eller sms efter endt besøg. Enten for at bekræfte, at alt er i orden eller hvis Jesper har nogle bemærkninger omkring hesten.